من اگه مردم نزدیکا 500 تومن توی کشوی پایینه کمد لباساستوسایلی هم که برای آیندم خریدین به یه تازه عروس ببخشین :)و به سراغ من اگر می آیید گل نرگس هم بیاورید.من گل نرگس خیلی دوست دارم پ.ن: من نیستم عکسه خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24

جیـــــــــــــــــــــــــــــغ فردا شب شهاب بارونـــــــــــــــه![]()
من عاشقه آسمون شب بخصوص به وقته شهاب بارونشم![]()
یه شب اونقدر تو سرما نشستم به تماشای دلبریِ این شهابا که خون دماغ شدم
ولی ارزش داره

پ.ن: طی سرچ های انجام شده اینجانب اوج شهاب بارون پاییزی در تاریخ 22 و 23 آذر ماهه
خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
خب بگیم از منو شهابها22 آذر که دقیقا یه لایه ابر کشیده بودن رو ستاره هاو اما شبه23 اونم بهتره شب22 نبودولـــــــــــــــــــــــــی یدونه دیدمسهم من توی یک ساعت ذل زدن به آسمون توی این سرمـــــــــــ خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24

از من به شما نصیحت
توی این سرما روی چمن نشینید(هوا بس ناجوان مردانه سرد است )
سرما چنان توی تک به تک سلول هام نفوذ کرده که علاوه بر سردی وجودم دندونامم بهم میخوره
اونم بعد از دوساعت اومدن از دانشگاه![]()
-بزرگ جآن بچگی کردیم بِنشستیم بر روی چمن های سرد دانشگاه
اگر میشود سرما نخوریم تا 23 دی ماه
24 به بعد اگر مردم هم باکی نیست ![]()
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
صبح عالیتون متعالی.
اونقدری دیروز تا حالا غصه خوردم و بغضامو قورت دادم و اشکامو داخل چشام فرو کردم که به زور قرص رو سر و پام
+منو یه کتاب 200 صفحه ای برا میانترم فردا:)
خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
بفرما! دیدی آذر هم از نیمه گذشت و نیمه ی ما همچنان نرسیده، نه که نتونه بیادا دلش با ما نیست انگاری وگرنه مگه میشه تو این هوا آدم دلش هوای یار نکنه؟ مگه میشه آدم دلش خیابون گردی و سوزِ هوا اونجا که انت خدایا.......ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24
تمام وجودم پره درده
سر درد و دل پیچه و دهانی که مثه زهر تلخه :)
کاش میشد چشمامو از کاسه بیارمشون بیرون :)
خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:24